Kasutustingimused


Siit leiate ülevaateid ja kogemusi klientidelt, kes on teinud oste aadressil inspio.it * inspio.fr * inspio.de
* inspio.nl * inspio.at * inspio.be * inspio.cz * inspio.ro * inspio.es


Ostja tellib kauba interneti teel, täites tellimisvormi ja saates tellimuse. Ostja on kohustatud täitma kõik kohustuslikud andmed, mis on vajalikud tellimuse korrektseks ja kiireks töötlemiseks.

Müüjale saadetud tellimus loetakse pakkumiseks, kui ostjal on võimalus tellimus tühistada. Oletame, et klient ei tühista tellimust e-posti või telefoni teel 24 tunni jooksul pärast selle saatmist. Sellisel juhul loetakse see siduvaks. Ostja kohustub tasuma e-posti teel esitatud esialgse arve hiljemalt seitsme päeva jooksul pärast kauba tellimist – kui ostja on valinud makseviisi MAKSE ÜLEKANDEGA kontole. Oletame, et ostja on valinud järelmaksmise vormi ja kinnitab tellimuse. Sellisel juhul kohustub ta need kaubad viivitamatult vastu võtma pärast seda, kui teda on CARRIERi või DHL-i poolt teavitatud tema saadetisest. Samal ajal nõustub ostja kauba eest tasuma järelmaksuga.

Kommertskood

Seadus 513/1991 Coll. novembri 1991. aasta äriseadustik. Kehtiv alates: 18. 12. 1991. Jõustunud: 01. 01. 2009.

PART I Ostuleping

Omaniku kohustused

§ 447

Ostja on kohustatud tasuma kauba ostuhinna ja võtma tarnitud kauba vastu vastavalt lepingule.

§ 449

Kui ostuhind tuleb tasuda kauba või dokumentide üleandmisel, on ostja kohustatud ostuhinna tasuma üleandmiskohas.

III OSA Ekspedeerimisleping

§ 607

(1) Ekspedeerijal on õigus saada lepingulist tasu või, kui selles ei ole kokku lepitud, tasu, mis on tavapärane lepingu sõlmimise ajal sarnase veo vahendamisel. Lisaks sellele on ekspediitoril õigus saada hüvitist vajalike ja väärtuslike kulude eest, mis ekspediitor on kandnud oma kohustuste täitmiseks. Lisaks on ekspedeerijal õigus saada hüvitist kulude eest, mida ta on oma kohustuse täitmisel otstarbekalt kandnud.

(3) Klient on kohustatud maksma ekspediitorile tasu ja tekkinud kulud viivitamata pärast hanke tagamist, sõlmides vajalikud lepingud vedajatega või ekspediitorite vahel.


2. KES ON KES

„Ostja“ tähendab e-kaubanduses füüsilist isikut, kes tarbijalepingu sõlmimisel ja täitmisel ei tegutse oma äri-, töö- või kutsealal.

„Müüja“ – INSPIO s.r.o., Klincová 35, Bratislava-Ružinov, Slovakkia CRN: 51869535, käibemaksukohustuslase number: SK2120814740.

Lepingust taganemiseks vastavalt seadusele nr 114/2007 Codex. Füüsiline isik on see, kes tarbijalepingu sõlmimisel ja täitmisel ei tegutse oma äritegevuse, töö või kutseala raames.

ARVETE ESITAMISE TEAVE:

INSPIO s.r.o.
Klincová 35
82108 Bratislava-Ružinov
Slovaki Vabariik
CRN: 51869535
KÄIBEMAKSUNUMBER: SK2120814740
Tel.: +31 97 010 280 218
E-mail: info@inspio.ee


3. TARNETINGIMUSED

Me saadame lauad 48 tunni jooksul alates tellimuse vormistamisest ja muud tooted kaheksa päeva jooksul. Arve lisatakse pakendisse koos kaubaga ja see toimib ka saatekirjana. Kui meil ei ole osa tellimusest laos, võime pärast kokkulepet saata kauba osade kaupa, kusjuures transpordikulud kannab müüja.

Vedude kulud:

  • Pakkimine ja kohaletoimetamine: 5€
  • Vedaja Packeta kaudu

Makseviis:

  • PayPal
  • Kaardimakse läbi Stripe'i

Müüjale kättesaamatuna tagastatud saadetised saadetakse uuesti ainult ostja taotlusel\ ja ostja kannab korduva kohaletoimetamisega seotud kulud pooleks, nagu on märgitud esimeses punktis. Juhul, kui ostja ei võta oma pakki järelmaksuga vastu, jätame endale õiguse lükata tagasi kõik selle ostja tellimused, kui ostja tellib uuesti järelmaksuga; ainult ettemaksuga makstud tellimused kiidetakse heaks.


4.KUIDAS MAKSTAB

Pärast tellimuse vormistamist saadetakse teie e-postile tellimuse kinnitus koos vajalike maksedetailidega. Kui olete valinud maksmise pangaülekandega, järgige teavet, mis on esitatud esialgses arvel, mis on teile saadetud e-kirjaga pärast kauba tellimist. Maksudokumendi saadame koos kaubaga.

Kõik loetletud hinnad sisaldavad käibemaksu.


5. GARANTIID JA PRETENSIOONID

Kõigile toodetele on ette nähtud kahekümne nelja kuu pikkune garantiiaeg alates kauba kättesaamise kuupäevast. See garantii lõpeb mehaaniliste kahjustuste korral, mis on tingitud toote ebasobivates tingimustes hoidmisest. Vastutus kahjustuste eest läheb ostjale üle lepingu eseme ülevõtmisel vedajalt. Müüja vastutab kauba vastuvõtmisel avastatud puuduste eest ainult juhul, kui ostja ei ole neid põhjustanud. Ostja on kohustatud kauba ülevõtmisel vedajalt kontrollima kaupa; kui ostja näeb kaubal kahjustusi, mis võivad olla tekkinud transpordi ajal, siis ärge võtke kaupa üle. Võimalikud vead tellimuses, nagu näiteks tellimuse puudulikud kaubad, vale värv või erinev tootemõõt, tuleb kiireks parandamiseks viivitamatult teatada e-posti teel.

Ka loodusõnnetustest põhjustatud vead on garantii alt välja jäetud. Garantii ei hõlma kauba (või selle osade) normaalset kulumist, mis on tingitud kauba kasutamisest. Seetõttu ei saa toote lühemat kasutusiga pidada defektiks ja seda ei saa nõuda.

Garantiid saab nõuda ainult müüjalt ostetud ja ostja omandis oleva kauba eest.

Ostjal on õigus nõuda võimalusel vigade kõrvaldamist või nõuda mõistlikku allahindlust ostuhinnast või kauba vahetamist selle vastu. (Kui mõni osa tellimusest, kirjast või muust tellimusest on puudu, parandab müüja selle vea viivitamatult). Juhul kui garantiivead ei ole võimalik kõrvaldada (toote halb värv või suurus), on ostjal õigus vahetada defektne kaup uue vastu või saada raha tagasi. Ostjal ei ole õigust nõuda kauba vahetamist teise vastu, kui tema poolt varem tellitud kaup on saadaval. (Äkiline muutus näiteks pildi teemas või kleebise teemas, kleebise värvis, malli suuruses).

Reklamatsiooni korral on ostja kohustatud tarnima kauba müüja aadressile: INSPIO s.r.o., Pod Furčou 7, 040 01 Košice, Slovakia. Müüja kinnitab kaebuse kättesaamist ja väljastab ostjale sobival kujul kinnituse kaebuse kohta. Kui kinnitust ei ole võimalik kohe kätte toimetada, tuleb see toimetada viivitamata, kuid hiljemalt koos kaebuse tõendiga. Pärast kauba, kirjaliku kaebuse ja arve koopia kättesaamist on müüja kohustatud ostjat kirjalikult teavitama kaebuse esitamise tulemusest 30 päeva jooksul alates kaebuse esitamise kuupäevast. Vormi leiate SIIT kaebuse vorm.


6. LEPINGUST TAGANEMINE

Märkus: Seoses sättega § 7 lg. seaduse nr 102/2014 Coll. 6 punkti c) kohaselt ei ole võimalik tagastada tarbija erisoovide kohaselt valmistatud kaupa. Meie e-poes on võimalik osta isikupärastatud kaupa. Vastavalt sellele seadusele EI ole tarbijal õigust 14 päeva jooksul ilma mõjuvat põhjust esitamata lepingust taganeda.

Tarbijal on õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul ilma põhjust esitamata:

  • kaupade puhul, mille puhul ostja ei vali värvi, mida me talle toodame.
  • kaupade puhul, mille puhul ostja ei vali suurust, mida me talle toodame.
  • kaupade puhul, mille puhul ostja ei vali kaunistamiseks mõeldud allkirja nime või aadressi.

Tarbija võib kasutada oma taganemisõigust müüja suhtes paberkandjal või muul püsival andmekandjal, näiteks e-posti teel.

Kaup peab olema sellises seisukorras, nagu see ostjale üle anti. Toodet ei tohi kasutada, kleepida, liimida ega eemaldada kaitsekilesid. Kui te täidate kõik eespool nimetatud tingimused kauba tagastamiseks, saadame teile raha kauba eest pangaülekandega teie kontole hiljemalt 14 päeva jooksul alates lepingust taganemise kuupäevast. Me ei võta vastu ühtegi tagastatud pakendit järelmaksuga.

Lepingust taganemisel kannab tarbija kauba tagastamise kulud müüjale.
Lepingust taganemise korral on ostja kohustatud tagastama kauba müüja aadressile: INSPIO s.r.o., Pod Furčou 7, 040 01 Košice, Slovakia(juhul kui kaup on ostjale juba üle antud).

Võttes arvesse sätet § 7 par. seaduse nr 102/2014 Coll. 6 punkti c) kohaselt ei ole võimalik tagastada kaupa, mis on valmistatud vastavalt tarbija erinõuetele. Meie e-poest on võimalik osta kaupu, mille puhul tarbija valib ise värvid, värvivariandid või kohandab standardmõõdud. Vastavalt sellele seadusele EI ole tarbijal õigust selle tootega sõlmitud lepingust taganeda. Seetõttu palume oma lugupeetud klientidel mitte taganeda selle tootega sõlmitud lepingust, sest kaup tagastatakse teile ja me nõuame teilt tasu saatmise eest. Juhul, kui sellise kaubaga ei võeta vastu järelmaksu, on klient kohustatud tasuma 100% kauba ostuhinnast + pakendi tagastamise posti- ja saatekulud + pakendi uuesti saatmise kulud, ülekanne pangakontole ette. Vormi Kauglepingust taganemine leiate SIIT


7. ISIKUANDMED JA NENDE KAITSE

Privaatsuspoliitika

Muudetud kujul töödeldakse isikuandmeid vastavalt isikuandmete kaitse seadusele nr 18/2018 Coll.
Ettevõtja ei anna ostja andmeid kolmandale isikule, välja arvatud valitud transpordiettevõttele, kes tagab kauba või teenuse tarnimise, või riigiasutustele kontrollimisel või vahendajale seaduse nr 18/2018 Coll. alusel sõlmitud vastastikuse lepingu alusel.
Ettevõtja on kohustatud tagama isikuandmed enne nende kättesaadavaks tegemist kõrvalistele isikutele, võttes selleks asjakohaseid tehnilisi ja korralduslikke meetmeid. Samuti on kõik operaatori töötajad kohustatud hoidma isikuandmeid konfidentsiaalsena.
Asjaomasel isikul on artikli 4 lõikes 1 määratletud õigused. § 19 jj. Seadus nr 18/2018 Coll. isikuandmete kaitse kohta, muudetud kujul, eelkõige:

  • õigus teabele, mis on täidetud käesolevate tingimustega,
  • õigus taotleda juurdepääsu andmesubjekti puudutavatele isikuandmetele – seaduse § 21

… See on teie õigus nõuda, kuidas ja millistel eesmärkidel teie andmeid töödeldakse, ja te võite selle taotluse esitada kontaktsele e-posti aadressile.
… Õigus parandada isikuandmeid – seaduse § 22 võimaldab teil ajakohastada isikuandmeid, kui need on vananenud,
… Õigus isikuandmeid kustutada – seaduse § 23 kasutate, kui te ei ole huvitatud, et operaator isikuandmeid edasi töötleks,
… Õigus piirata isikuandmete töötlemist – seaduse § 24, mida kasutate juhul, kui arvate, et isikuandmeid on töödeldud seadust rikkudes,
… Õigus esitada vastuväiteid isikuandmete töötlemisele – seaduse § 27,
… Õigus isikuandmete edastamisele,
… Õigus esitada kaebus järelevalveasutusele seoses töödeldavate isikuandmetega.

5. Operaator saab ostjalt järgmised isikuandmed: nimi, eesnimi, perekonnanimi, aadress, tarneaadress, arveldusaadress, telefoninumber, e-posti aadress, mida töödeldakse teie tellimuse korrektseks täitmiseks. Ettevõte säilitab neid isikuandmeid arhiveerimise eesmärgil kümme aastat. Tellimuse töötlemise raames töödeldakse isikuandmeid arvete väljastamiseks, lao(tarne)kirjade väljastamiseks, transpordi ja raamatupidamise teostamiseks raamatupidamises, tellimuse kinnituse saatmiseks ja SMSi saatmiseks tellimuse staatuse kohta.

7. Need leheküljed salvestavad teie IP-aadressi, teavet selle kohta, kui palju aega te neid lehekülgi sirvite, ja teavet selle kohta, millistelt lehekülgedelt te meile tulite. Küpsised on teie arvutisse salvestatud tekstifailid, mida kasutatakse ka veebilehe liikluse mõõtmiseks ja lehekülgede kuvamise kohandamiseks; ja tänu nendele failidele saame teile pakkuda paremat kvaliteeti. Seetõttu peame neid faile oma õigustatud huviks. Mõned küpsised on kolmanda osapoole failid, nt Youtube, Google jms.

8. Te saate küpsised igal ajal kustutada või nende kogumise otse internetibrauseri seadetes määrata. Kui soovite küpsiste kogumisest keelduda, seadistage see oma internetibrauseris.

HOIATUS:

9. Kui ostja on nõustunud e-poes isikuandmete töötlemisega e-turunduse eesmärgil, on ta nõustunud ka e-kirjade saatmisega kontaktsele e-posti aadressile.

10. Isikuandmed e-posti turunduse eesmärgil ees- ja perekonnanime, e-posti aadressi ulatuses esitatakse viieks aastaks. Neid isikuandmeid ei edastata kolmandatele isikutele.

11. Ostja võib oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, saates kaebuse koos isikuandmete töötlemisega, mille me kohe kustutame. Samuti saab välja logida, eemaldades kasutajakonto märkeruutu (kui ostja on taotlenud kasutajakonto loomist). Me ei kasuta enam teie poolt meie nimel esitatud isikuandmeid e-turunduse eesmärgil.

12. Kui ostja on nõustunud isikuandmete töötlemisega e-poes SMS-turunduse eesmärgil, on ta nõustunud SMS-sõnumite saatmisega kontakttelefoninumbrile.

13. SMS-turunduse eesmärgil edastatakse isikuandmed ees- ja perekonnanime, telefoninumbri ulatuses viieks aastaks.

14. Ostja võib oma nõusoleku igal ajal tagasi võtta, saates kaebuse koos isikuandmete töötlemisega, mille me kohe kustutame. Samuti saab välja logida, eemaldades linnukese kasutaja kasutajakontol (kui ostja on taotlenud kasutajakonto loomist). Me ei kasuta enam teie poolt meie nimel esitatud isikuandmeid e-turunduse eesmärgil.


8. LÕPPSÄTTED

Ostja kinnitab, et ta on enne tellimuse täitmist tutvunud käesolevate müügitingimustega ja nõustub nendega.

Kui tarbija ei ole rahul sellega, kuidas müüja on tema kaebust käsitlenud, või kui ta leiab, et müüja on tema õigusi rikkunud, on tal võimalus pöörduda müüja poole õiguskaitsetaotlusega. Oletame, et müüja vastab heastamisnõude suhtes negatiivselt või ei vasta sellele 30 päeva jooksul alates selle saatmisest. Sellisel juhul on tarbija järginud vaidluste alternatiivse lahendamise ja teatavate seaduste muutmise seaduse nr 391/2015 SÜS § 12. E-poe operaatoriga tekkivate tarbijavaidluste alternatiivse lahendamise asjakohane subjekt on Slovakkia kaubandusinspektsioon (www.soi.sk) või muu asjakohane volitatud juriidiline isik, kes on registreeritud Slovaki Vabariigi majandusministeeriumi (http://www.mhsr.sk/...orov/146987s) poolt hallatavas alternatiivse vaidluste lahendamise subjektide nimekirjas. Samal ajal on tarbijal õigus valida vaidluste kohtuvälise lahendamise subjektide hulgast, kelle poole pöörduda. Samal ajal saab tarbija kasutada veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi, mis on kättesaadav aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/, et esitada alternatiivse vaidluste lahendamise ettepanek. Taotluse esitamise tasude kohta leiab tarbija teavet konkreetse vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse veebisaidilt.